Bröllopspresent


jensenjensen
Foto: Dansk Design

Min kära storebror ska äntligen gå och gifta sig! Superduperkul är det - speciellt med tanke på att detta kommer innebära att vi ska åka iväg hela familjen en hel vecka! Det är inte ofta som man får tillgång till alla så intensivt. Det ska bli mysigt.

Jag har funderat på bröllopspresent i flera veckor men än har det inte blivit något. När jag nu satt och tittade i almanackan insåg jag att jag inte har en enda ledig dag innan jag åker så det kommer inte finnas tid för att gå runt och titta och fundera. Vilken tur att det finns dator till hjälp då! Bara jag vet vad jag vill ha så kan alltid mamma gå ärendet. :-)

Detta är vad jag har kommit fram till... (än så länge)...

Twist saltkar med sked och Swing dubbelljusstake, båda från Georg Jensen. Jag tror att det kommer att passa hemma hos det blivande brudparet och så känns det väldigt tidlöst tycker jag. 

Men om det är någon som har ett bra tips på något annat fint/kul/bra/annorlunda så är jag ner än glad att få höra! Jag har varit inne på att köpa en vinrad i Frankrike också men har inte pratat med någon som har gjort det så jag vågade inte...
 
Bilderna hittade jag på Dansk Design som för övrigt har sååå mycket fina saker - nästan jobbigt va habegär man får av att titta där! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tips på bröllopspresenter min storasyster ska gifta sig i september. bra med lite tips

2007-02-01 @ 21:51:33
URL: http://www.lippglossgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback