Smeg

smeg 1
Foto: Smeg


Den dagen jag ska sätta in ett eget kök - hoppas det blir inom en snar framtid! - så vill jag ha ett kylskåp från Smeg. Jag blev helt förälskad i dessa kylskåp, som andas femtiotal, när jag för första gången såg dem i ett inredningsreportage för många år sedan och den förälskelsen har hållit i sig.

Nu finns ju kylskåpen i massa färger och flaggmönster så det kommer att bli oerhört jobbigt att välja... :-) Jag kanske till och med blir tvungen att fråga pojkvännen om han har någon åsikt! :-)

Kylskåpet på bilden är en snäppet större variant än de föregående modellerna - 70 cm brett istället för de tidigare 60 cm. Färgen cream är en favorit (fast ett rött hade också varit fint... eller ett gult kanske... eller...). Just nu är valbara alternativ cream och silver men en för att våga sig på en kvalificerad gissning - jag tror att det snart kommer i alla möjliga härliga färger.

Och har man kylskåpet så måste man ju såklart ha diskmaskinen i samma märke. Eller hur?

smeg 2
Foto: Smeg

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! finns det diskmaskin nu med! vill ha! om jag inte bott i hyresrätt utan diskmaskinsuttag :)

2007-01-29 @ 21:08:48
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback