Egen myrfarm?!!

Antworks är baserat på ett NASA-experiment där myrkoloniers beteende i tynglöshet studerades. På Coolstuffs hemsida beskrivs det som: en genomskinlig låda med en speciell gelé utvecklad av NASA där myrorna kan bygga gångar hur de vill och känner för. All näring de behöver finns i gelen, så de behöver varken mat eller vatten utan lever kompletta och lyckliga liv i sin gelevärld. Det enda du behöver göra är att glo.

Förstoringsglas, tunnelstartare och broshyr om myror ingår i paketet som kostar 249 kronor. Myrorna får man ut och ragga tag på själv.

Jag tycker att det låter makabert och myror är inget som kommer in hos mig frivilligt. Tänk att man kommer på allt att sälja. Men det finns säkert någon som gillar detta. Vad tycker ni?

Foto: Coolstuff.se

Kommentarer
Postat av: Linda

jo, jag skulle nog kunna ha en sån hemma... om de inte far illa så...

2007-07-25 @ 16:03:59
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: Malin

Njaaae du, inget för mig det där....det kan väl inte vara så "kul" för myrorna heller?!!??! :S

2007-07-26 @ 08:00:32
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback