Nytt Hotell i Köpenhamn - Hotel Twentyseven

Ett nytt designhotell finns nu i Köpenhamn - Hotel Twentyseven. Hotellet innehåller, förutom fin design, även en hip Cocktail Lounge kallad Honey Ryder Cocktail Lounge och en isbar som kallas Absolute icebar in Copenhagen.

När man checkar in kan man välja olika paket. De har valt att kalla det Live life at Hotel Twentseven. Då kan  man välja om man vill checka in som: Design Connoisseurs, Gourmand, Lovers. Rockstar eller In a world of ice. Låter spännande eller hur?






Foto: Hotel27.dk

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilket hotell!! Snyggt!

2007-07-07 @ 13:37:55
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Vad härligt det låter. Och vad kul det är när man nu ser bilder och genast tänker "Kartell" eller, Svanen" osv. Man blir lite allmänbildad av att blogga! ;-) Ja, visst är det kul det där med att smaken kan ändras. Det romantiska och lantliga har inte varit min grej, men nu tycker jag jättemycket om det. Man skulle ha fem olika hus, i fem olika stilar, tillsammans med fem goda vänner och så alternera! ;-) Fast det skulle nog bli ganska jobbigt. Men ibland känner jag att jag gillar så många olika stilar.

2007-07-07 @ 15:37:45
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback