Oslo Wood

Igår  var jag inne i butiken Springbok som finns här i Göteborg - som Cleo för övrigt har tipsat om tidigare, här och här. På Springbok  finns en massa härlig inredning i afrikansk anda. En lampa som jag fastnade för var Oslo Wood som de hade där. Jag är väldigt svag för tripodslampor och just Oslo Wood var en sådan med en superläcker skärm med uppåtriktat ljus.
 
Efter en snabb googling hittade jag Oslo Wood hos Design online. Designer är Ove Rogne för Northern Lighting. Skärmen är gjord av ett tunt metalliknande tyg i svart eller beige och höjden, på den stora på bilderna, är 165 cm och prislappen hamnar på 2350 kronor.

image900image901
Foto: Designonline.se

Kommentarer
Postat av: Sveinungklara

Your website is extremely interesting

2009-05-29 @ 10:55:44
URL: http://sveinungklara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback