Pausseriens minsta

Jag har länge gått och gluttat på Pausserien från Cult Design. I måndags var jag och shoppade de minsta muggarna i serien för att ha till årets glögg. Muggarna är helt underbara att hålla i och perfekt i storlek. Jag gillar den runda enkla formen och att man håller koppen i handen så att man värmer sig både inuti och utanpå.

Frida på Cult Design har fotat en serie inspirationsbilder med temat glögg med tillbehör och pausserien är huvudperson. Som vanligt är det helt underbara bilder med massvis av inspiration. Ni måste kika in och bli inspirerade och glöggsugna! :-)

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Jag skulle inte säga nej till de fina muggarna. Lugna, harmoniska och desutom snygga!
Kram!

2007-11-09 @ 15:45:45
URL: http://ihemmet.blogg.se
Postat av: Linda P

Superfina, verkligen! De skulle jag absolut kunna tänka mig. Några som jag gärna hade sett i mitt köksskåp är de Lena Bergkvist gjort, jag tror det är för Orrefors.

2007-11-09 @ 17:37:52
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback