Plug lamp

Ja, de kommer då på allting. Jag funderar ofta på hur designern har kommit på sina alster, i vilken situation. Tänk allting som vi har runtomkring oss har ju fatiskt någon kommit på och designat för oss. Antingen för att underlätta i vardagen eller för att göra det vackrare.

Jag ser inte riktigt användningsområdet till den här lampan, i alla fall inte hemma hos mig för jag gömmer helst alla mina kablar och förlängningsdosor. Däremot kan jag ändå inte låta bli att fascineras av idéen.

Plug lamp finns på La Corbeille.


Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

jag instämmer, idén är ju fascinerande, men jag vill inte ha den här hemma. Ja, tänk så mycket kreativitet det finns här i världen. Hoppas allt är väl med Dig.Kram!

2007-11-04 @ 19:18:27
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback