Skånetripp idag

Idag ska jag åka ner till skåne och uträtta några ärenden som behöver fixas innan flytt ( ja, vi ska flytta till skåne...). Jag har dessutom tänkt hinna med att gå lite på stan för att lära känna min nya landsända. Vad jag har kunnat se har många butiker fått fram julsakerna redan. Lite tidigt kanske men åh vad trevligt det är med alla mysiga julprylar. Det är väldigt mörkt nu, både på morgon och kväll, att man inte kan något annat än att längta efter första advent. 

Det trista är att vi antagligen kommer att vara mitt i en flytt under december och jul. Så var ska jag sätta upp julstjärnorna och är det någon idé att ha en gran i en lägenhet full av flyttkartonger? Suck.

Kommentarer
Postat av: Purple

Hoppas att du kommer trivas i Skåne. Antar att det är mycket som ska fixas, låter som du måste köra med en julstjärna i bilen, du vet en sån som lastbilschaffisarna har.

2007-11-06 @ 19:25:26
URL: http://purplearea.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Lycka till med flytten.

2007-11-06 @ 20:34:49
URL: http://husochtorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback