Favoriter hos Ilva

Vi var på besök hos Ilva idag och det var mycket trevligt, där finns en hel del fina saker. Några av mina favoriter blev inte möbler den här gången utan accessoarer: serviser, kuddar och lampor. Den blå-vita servisen i rutigt och prickigt skulle bli toppen ute på lantstället - en riktigt sommarservis! Lövtallriken och keramikfatet hade varit fin att duka med på buffébordet och kudden och pläden kan jag tänka mig att ha i det nya sovrummet. Så var det med den saken! :-)

Vi var även en snabbis förbi Ikea och köpte säng! Den ligger nerpackad i kartonger och väntar på nya lägenheten och några lager färg - ska bara komma på vilken färg det blir. Just nu lutar det åt vit högblankt, kanske med en gnutta gråblått i...

SpringSpringRedondoSamos
BootisByron
Foto: Ilva.se


Kommentarer
Postat av: Lina

Söta saker, jag gillar bladfatet skarpt :)

2008-04-06 @ 20:28:48
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

Så det blev den sängen tillskut!? Hoppas den blir som du tänkt dig. Jag tycker den är jätte fin :)

2008-04-06 @ 23:44:08
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad härligt att hinna med både Ilva och Ikea på en dag :) Kram Sandra

2008-04-07 @ 00:00:17
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Jenny

Hej vad heter Ljuskronan från IKEA och var kan jag få tag på den? Den är ju bara underbar!!! Hittar den inte på IKEAS hemsida.

2008-04-17 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback