Ha en riktigt trevlig helg!

Så var det fredag och helg igen, tiden går verkligen fort. För mig blir det en tidig kväll ikväll - efter en fullmatad vecka med jobb och jobb några dagar till framöver behöver jag sova ikapp lite (pendling som för min del innebär relativt tidiga mornar och framförallt sena kvällar är jobbigare än jag trodde....) Imorgon kväll ska vi vara sociala och umgås med vänner, det ska bli mycket trevligt och något jag sett fram emot under veckan! 

Tänderna är borstade och myskläderna på så åter till tevesoffan för min del. Trevlig helg! 

image1168

Kommentarer
Postat av: Mallan

Dina veckor ser ut som mina... tidiga mornar & sena kvällar. Dvs pendling =) Guu så vacker din orkideé är. =)

2008-02-17 @ 15:14:24
URL: http://www.mallans1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback