Krukinspiration till pysselsugna



Det blir mycket krukor nu men det beror nog på att jag längtar efter vårsolen - vill ju börja utnyttja balkongen snart!

Det går finfint att måla krukor med hobbylack och då kan man ordna till precis de färger och mönster som man önskar på sina krukor. Bilderna med krukinspiration kommer från Panduro som också säljer hobbylack. För min del är det här på tok för färgglatt för att passa in på vår balkong men man kan ju alltid måla krukorna stilrent enfärgade också! 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för din ide & inlägg, mina lerkrukor är något jag tänkt ta tag i länge, dom ser ju inte alltför roliga ut, men med lite färg " piggar " ju upp det mesta...
Kram Nettan

2008-02-21 @ 21:18:51
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vilket bra tips! Ha en trevlig fredag!

2008-02-22 @ 09:14:06
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback