Nu fungerar länkarna till gästtofflorna! :-)

Jag har nu uppdaterat länkarna till gästtofflorna som av någon anledning inte fungerade. Kolla tre inlägg längre ner så hittar ni det.

Min mamma har redan hunnit göra ett provexemplar och låter meddela att de blev jättefina! Nu har hon beställt filtat ylletyg i lite olika färger så snart kommer det att finnas gästtofflor hemma hos oss. Om ni kommer förbi så vet ni att ni inte behöver frysa om fötterna i alla fall! :-)

För övrigt fungerar inte nätet hemma och jag lider av stor abstinens. Speciellt med tanke på att jag traskar runt ensam hemma hela dagarna just nu. Det positiva är att det blir en himla massa annat gjort. Nästan alting är målat vid det här laget - det är bara ett skrivbord som ska ha sig ett lager färg till. Jag var ute och köpte en helt underbar och riktigt stor snäckskalslampa igår som jag är så nöjd med och så har fönstrena fått sällskap av lite nya blommor. Jag känner mig nöjd och kan med gott samvete börja jobba nästa vecka.

I helgen ska jag fira två stycken kompisar, en på fredag och en på lördag, som båda är klara med sina långa och fina utbildningar. Helt klart värt att firas.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Ohh härligt. Ser verkligen fram emot bilder på allt sen!!! Måååånga bilder tack. :)

Du- kan man hyra din mamma till syuppdrag;)?? Var beställde hon tyget ifrån? Är faktiskt lite sugen på att testa, men jag kanske borde läsa beskrivningen föst. Det är ju en supertrevlig idé att kunna erbjuda gästerna lite tofflor. Gamla trägolv, du vet :)!!

Ha det gott så länge, kraaaaam

2008-01-10 @ 20:01:47
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback