Lillan & Lillebror

För ett par månader sedan köpte jag ett par nya byxor av märket Lillan & lillebror via Tradera. Jag hade inte hört talas om det innan men jag tyckte att de såg fina ut och blev nyfiken. Nu är dessa byxor våra favoriter - de har en helt fantastisk passform och sitter så snyggt på lilleman. Precis som på vuxna har jag märkt att byxor är det svåraste plagget att få till att sitta snyggt även på barn. Kläderna från Lillan & lillebror kan man till och med beställa efter barnets mått om man önskar. Har ni hört va bra! Jag ska göra fler beställningar framöver! 

Tjejen bakom, Ida, syr alla kläder själv och har även en blogg som man kan kika in på om man vill se vad hon pysslar med. Ni blir sugna på att shoppa till de små liven kan jag lova!

Bilder lånade från Ida på Lillanlillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback