Nåt uppiggande tack!



room image

När ska detta hemska, kalla väder försvinna? Igår tror jag inte att det ljusnade på hela dagen. Jag åkte till jobbet klockan sju och när jag kom hem nio på kvällen var det lika kolsvart och där emellan var det inte mycket ljusare heller.

Har ni några tips på vad man ska göra för hitta tillbaka till energin och humöret? Jag bjussar på en helt otroligt vacker bordsdukning i rosa nyanser från Ideal home. Det får mig att tänka på sommaren och att det finns hopp där bortom regn, dimma och kallt väder.

Det jag också kan glädja mig för är att renoveringen i sommarhuset är i startgropen. På torsdag kommer det några som ska plocka ut den gamla oljepannan som står i källaren, där ska göras plats åt en pelletspanna som jag äntligen har beslutat mig för. Bland annat, det är massa andra saker på gång där också men det berättar jag mer en annan gång. Till sommaren ska det i alla fall vara beboligt och då blir det fest kan jag lova! (Känner redan att jag är på bättre humör - dimma eller inte!)

Kommentarer
Postat av: Iris

Jag börjar också verkligen längta efter våren och ljuset nu. Inte alls sugen på vintern längre. Fin dukning du visar, väldigt somrigt :)



kram /iris

2009-01-14 @ 08:54:28
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: Tjohalia

Tack för den uppiggande bilden, det behövde jag!

Kram Sandra

2009-01-14 @ 11:26:51
URL: http://tjohalia.se
Postat av: I våran lilla vrå

Tittade in

2009-01-14 @ 14:46:14
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback