En sommarbukett



Jag får nästan lite dåligt samvete att jag förra veckan önskade mig lite svalare temperatur och till och med en dag med regn! Nu längtar jag efter sommarvärmen igen och framförallt att sitta ute och kunna duka sommarfint på kvällarna. Tänk att man aldrig kan vara riktigt nöjd, därför bjuder jag på en fin sommarbukett och en vas som säkert kan vara till inspiration för någon. Jag tror att det är pennor man har använt på bilden som man klistrat fast på vasen i olika kulörer men man skulle också kunna använda sugrör eller något liknande om man vill skapa samma effekt.  

Idag är jag inne i vecka 39+6. Imorgon smäller det med andra ord! :)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Den lilla verkar verkligen trivas där inne ;)

2009-07-12 @ 13:06:46
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag hoppas att bebis kommer snart, så att ni slipper vänta. Tänk att du snart blir mamma! Fin bild. Kram

2009-07-12 @ 13:46:53
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback