Ingen bebis å ingen kamera igår

Nope, inget av de två "dök" upp igår så nu går jag in på nästa dag av väntan, vecka 40+1. Ärligt talat är det helt ok för mig att det drar ut på det lite, så länge jag mår så här bra kan jag vänta lite till och dessutom så är man ju lite införstådd med att det kan gå några dagar över tiden första gången. Däremot är jag jättenyfiken att träffa min lilla minimänniska där inne så jag hoppas inte att jag fortfarande vankar runt med magen i slutet av juli!

Igår blev det storbak av muffins - den nya frysboxen är snart fylld med sylt, bär, kött och bakat - precis som det ska vara! Dessutom fick vi skötbordet så när som på plats och det blev kanon. Bra yta, bra förvaring och det passade förvånansvärt bra in i det lilla, lilla badrummet vi har här på landet. Idag ska jag köpa tyg som jag ska sätta för öppningen under skötbordet (där jag har ställt trådback för förvaring och som jag vill dölja) och fina korgar att förvara blöjor, skötlappar och annat som är bra att ha i. Idag blir det därför en tur till Varberg för dessa ärenden och så ska jag träffa barnmorskan som nog vill kolla att allt är bra med mig.
 
Närsomhelst nu på förmiddagen kommer  det en tvättmaskin som ska installeras hos oss - har på känn att det kommer att bli lite mer tvätt framöver så då måste den finnas på plats!

Det är alltså bara en sak som fattas! B-E-B-I-S! :)


Jag förra veckan i Varberg med vackra kallbadhuset i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Evelyn på DesignPoint

Men vad trist! Du måste uppdatera genast om det händer nåt! :D

2009-07-14 @ 10:05:49
URL: http://designpoint.blogg.se/
Postat av: jenny

åh vad avis jag blir på alla som väntar bebis i dagarna. Själv har jag ett tag kvar men kan säga att magen är lika stor som din redan nu:-)

2009-07-14 @ 12:15:05
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Malin

Så fiiiiin du e !!!! Va kul o hitta hit till sidan...har undrat SÅ!!! =) Kram Kram

2009-09-22 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback