Kan det bli mer sommar än så här?

Idag visar sig inte sommarvädret från sin bästa sida här på västkusten (nu är inte jag den som klagar för jag jublar nästan inombords att det är lite svalare idag :)) men självklart kommer finvädret snart tillbaka igen och vad kan väl då passa bättre än att få duka upp middagen ute igen.

Denna bilden är helt fantastisk och kan det verkligen bli mer sommar än så här? Blått och gult är en färgkombination som min mamma alltid har gillat och jag tycker att det blir allt finare jag med speciellt när man använder sig av blått som basfärg och bara har gula accessoarer till, som här de klargula solrosorna mitt på bordet. Riktigt fint var det att man har använt en blå filt som matta också under bordet - det ser ju ganska lyxigt och trevligt ut måste jag säga!



Idag är det vecka 40+4 och vi ser inte röken av någon bebis än så länge. Jag känner inte röken av det skulle vara på gång heller. Nu är ju kameran på plats och pappa är på plats så vad väntar bebis på nu då? :)

Kommentarer
Postat av: Evelyn på DesignPoint

Strålande solsken såklart ;)

2009-07-16 @ 12:42:38
URL: http://designpoint.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Åh så somrigt det ser ut! Och solrosor är så härliga!

2009-07-16 @ 22:30:10
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vilket härligt dukat bord.



Hoppas ni inte behöver vänta allt för länge till på er lilla bebis :)

Kram Sandra

2009-07-17 @ 02:35:38
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback