Sovrum att drömma om

Jaha då går vi in på ännu en dag av väntan, 40+5 idag. Bebis kickar lugnt vidare inne i magen och jag mår alldeles utmärkt men håller på att spricka av nyfikenhet. Vi njuter av dagarna och varandras sällskap och fortsätter alltså att ta det lugnt.

Och under tiden vi gör det så drömmer jag om nya projekt. Nästa gång vi gör en större renovering här på lantstället så är det vinden som kommer att bli inredd och då får sovrummen flytta upp dit. Det tror jag kommer att bli helt fantastiskt med öppet ända upp till taket och ljust och härligt och luftigt, ett sovrum att drömma om ett tag. Dessa bilder hittade jag som inspiration - visst ser det fint ut? Det är något väldigt speciellt med vitmålade golv och tak, det skapar ett sådant lugn och framhäver andra detaljer och färger. Vi får se när det kan tänkas bli av bara... :)

05_Greenberg.jpg

08_Caponigro.jpg

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl som dem säger den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge, Hoppas ni snart har h'n hos er.

Mvh Anna

2009-07-18 @ 20:03:04
URL: http://jagomlivet.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Håller fullt med dig. Kombon vita väggar och vita golv är något speciellt!

2009-07-18 @ 22:04:13
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anna

Själv är jag i v. 40 + 3 dagar och väntar också på tecken på att det ska hända något.... Har hunnit bygga många bon..

2009-07-18 @ 22:19:03
Postat av: Evelyn på DesignPoint

Nu har du inte skrivit på länge! Vågar man tro du har blivit mamma? :)

2009-07-19 @ 21:29:44
URL: http://designpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback