Svalt inrett i ljusblått

Det har varit allt annat än just inredning på den här bloggen de sista dagarna. Hjärnan är lite smått förvrängd och jag kan inte göra en enda sak utan att återkomma i tanken på när vi ska få träffa vår lilla bebis - inte så konstigt kanske. Men medan jag tänker och fantiserar om bebisen så hinner jag med lite andra saker också och det har faktiskt mycket med inredning att göra - är det som kallas att bygga bo tro? :)

Idag har det kommit upp en mobil ovanför skötbordet, alla krokar och toahållaren i badrummet är uppskruvade, nya torkvindan är på plats i trädgården, jag har plockat blommor och fyllt i vaser runt om här hemma och ett tjusigt myggnät/sänghimmel har kommit upp ovanför vaggan. Innan jag satte mig framför datorn nu hann jag till och med att börja med att städa i skafferiet. Dessutom har jag fotat en hel del idag med nya kameran och även fått hjälp med inställningar och andra tips från en betydligt kunnigare fotograf än jag. Han håller just nu på att röja med röjsågen på innergården vilket vi tar emot med stor tacksamhet. Annars är det lugna puckar i magen så det dröjer väl ett tag till...

Bilderna nedan kommer från Bhg.com och är från ett vardagsrum och kök inrett i vitt och ljusblått. En färg som jag märker att jag kommer tillbaka allt mer till när jag fixar och inreder på lantstället - det är så härligt avkopplande. Fin inspiration tycker jag!

Open living room to kitchen

Blue and green breakfast nook

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilken fin kombination det var mellan det ljusblåa och det gröna.

Kram Sandra

2009-07-15 @ 16:44:38
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Jag undrar om Du ff är hemma eller om det börjat så smått, det är så spännande! :)

2009-07-15 @ 22:06:52
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback