Enkelt att skapa stor mysighetsfaktor



Det är relativt enkelt att göra det mysigt och trevligt på uteplatsen. Precis som på vintern är oftast den enklaste lösningen levande ljus - myspys och behagligt ljus i sensommarkvällen. Har man ingen altan med tak, ett träd i närheten med passande grenar kan man helt enkelt hänga ljusen i parasollet, precis som man har gjort på bilden. Lättare än så kan det knappast bli! Fina ljuslyktor kan man hitta på en rad olika ställen, till exempel Indiska. Finast blir det om man mixar ljuslyktor i olika stil och storlek tycker jag.

Vi satt ute länge igår kväll efter att vi hade grillat och ätit och det var verkligen helt underbart! Det var vi värda efter en lång helg på landet med att måla och kärra bort skräp efter takläggningen (jag inkluderade mig själv i detta vilket inte var riktigt hela sanningen - jag stod för all mat: frukost, fika, lunch, morsdagfika och middag medan de andra målade och kärrade men det var uppskattat det också).

LjuslyktaLjuslykta

Foto: Martha.com och Indiska.se

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Levande ljus räddar vilken situation som helst!

2009-06-01 @ 18:16:28
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Purple Area

Åh, sånt här gillar jag, lyktor som man kan hänga i träd och allt möjligt. Kul!

2009-06-02 @ 08:41:43
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback