Melonsallad på Marthas vis


Nu när det är så varmt så vad kan passa bättre än riktigt kall och god melonsallad?! Jag är väldigt förtjust i melon och det är svalkande och gott att äta på sommaren. Marthas tips på melonsallad syns på bilden. Snyggt och lite roligare sätt att servera melonerna på plus att de vikta askarna i papp blir en kul detalj. Som en påse godis!

Jag håller mig inne mestadels eller i skuggan om jag är ute. Vill undvika pigmentfläckar med tanke på graviditet och penicillin, dessutom så har bakterier en tendens att frodas i värme så jag tar det säkra före det osäkra och håller mig sval.


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åh det där såg riktigt gott ut!

Kram Sandra

2009-06-24 @ 12:42:50
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback