Broarne och helgens bravader

Bestickkorg i vittZinkytterkrukor med läderhandtagRosa bricka RICE - melamin
Färgglada små glas-ljuslyktorRå trälåda 6 fack med dekor

Broarne - vilken fantastisk nätbutik! Jag har sett massor av reklam för den och säkerligen varit inne på sidan någon gång när jag googlat efter något men aldrig tittat runt ordentligt som jag har gjort idag. Jag skulle kunna tänka mig att klicka hem en hel del därifrån, det finns massor av fina saker som passar som hand i handske på lantstället. Det kanske blir ett par klick framöver :).

I helgen var jag i Göteborg och firade en god vän på hennes möhippa. Vi hade väldigt, väldigt roligt och det blev en lång dag som slutade långt in på småtimmarna. Bebis fick följa med ut och studdsa runt på dansgolvet till samba- och salsatakter. Men det har tagit två dagar att hämta sig. Fogarna, fötterna och ryggen fick ta lite stryk men det var det verkligen värt!

Nu är jag på lantstället och det känns skönt att äntligen kunna sova här, Vedspisen i köket är så gott som färdig nu och det blev otroligt fint, precis som vi hade tänkt oss. Nu ska vi bara måla på kalkfärgen och sedan måste vi vänta en månad innan vi kan börja elda i den. Jag har ännu inte installerat något fotoprogram i den nya datorn så därför kan jag inte visa några bilder ännu men ska fixa det snart så att jag kan visa lite av vad som händer här. Mobilt bredband är i alla fall på plats så nu kan jag i alla fall blogga när jag är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback