Pimpa skåpen med hyllpapper

Hyllpapper

Hyllpapper


Nu har jag diskat alla köksgrejer och håller på för fullt att fylla köksskåpen med gammalt och nytt. Även om alla skåp är nymålade och fräscha nu så hade det passat väldigt bra med snygga hyllpapper på hyllorna - dels för att det blir fint och dels för att det är lätt att hålla rent. Jag hittade några när jag letade runt, det verkar inte vara någon större marknad för hyllpapper tyvärr. Dessa kommer från Designtorget och Happy store.

Andra tips material man kan använda som hyllpapper är vaxdukar, något tjockare men oerhört lätta att torka av och det går nog ganska lätt att fästa med en häftpistol. Rusta har billga vaxdukar om man skulle prova. Läste också någonstans att Ordning & Reda har tjocka inslagspapper med lite vaxdukskänsla - ska kolla in dessa.

Igår kväll installerade jag äntligen photo shop i datorn så förhoppningsvis blir det lite bilder här på bloggen framöver :).


Foto: Happystore.se


Kommentarer
Postat av: karola

vaxduk låter som en toppenbra lösning!

2009-05-22 @ 15:14:26
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Åh så mycket fina papper. Älskar hyllpapper. Har en rulle som jag räddade från min mammas matkällare som legat där sen 60-talet. Vilken lycka! Har inte kommit på vad jag ska använda det till ännu bara...

2009-05-22 @ 23:42:13
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback