Underbar inspiration



Green Gates vår/sommar katalog är helt underbar och bilderna ger hur mycket inspiration som helst. Känslan är ren, fräsch, lantligt med härliga färgkombinationer och ljust och somrigt. Precis den känslan vill jag ha på vårt lantställe.



Just nu läggs det tak på huset. Värme, vatten och dräneringar är äntligen helt klart. Inomhus håller en gammal vedspis att ta plats centralt i köket - kan knappt bärga mig tills vi kan elda i den och njua av den goa värmen som den kommer sprida i köket. Golven håller på att förvandlas med hjälp av vit färg. På söndag eftermiddag är jag äntligen på plats där igen och kommer stanna hela veckan därpå för att följa fortsättningen på renoveringen. Men först ska jag spendera en kul helg tillsammans med vänner!


Foto: Greengate.dk

Kommentarer
Postat av: Annika

Greengate gör ju så mycket fint! Gillar din nya layout på sidan. Trevlig helg!

2009-05-15 @ 20:35:07
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Sara

Det låter verkligen som att ni kommer få det superfint på landet! Dränering känns långt bort men vi har torpargrund så vi slipper undan ändå... :) Men en takomläggning skulle vi verkligen behöva. Är nog femtio år sedan...

2009-05-16 @ 19:51:28
URL: http://lilltorpet.blogg.se/
Postat av: Linas inredning

Ser härligt och somrigt ut, green gate har så mycket fint :)

2009-05-18 @ 14:23:39
URL: http://linasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback