Vitaminkick


Foto: Intrade.se



Intrades nya kollektion Uni Royal gör mig riktigt nyfiken. Härliga mönster och vackra färger - en ren vitamininjektion. Det sista halvåret har jag beställt hem en hel del tapetprover. Från Måleributiken kan man köpa tapetprover på en meter för 20 kr, vilket jag har utnyttjat. Det har hunnit bli en hel del vackra tapeter. Det knäppa är att vi har fortfarande inte bestämt oss för någon och jag börjar misstänka att ju fler man har att välja på desto svårare blir det - det finns ju så många fina. Så här velig brukar jag inte vara i vanliga fall och vanligtvis brukar jag vilja fullfölja projekt jag ar på gång ganska snabbt. Hemmapyssel har helt enkelt fått stå tillbaks under den här våren. Tyvärr finns inte dessa Intradenyheter att beställa tapetprover på ännu men jag hoppas på att det snart blir möjligt.

Idag är första dagen i mitt nya liv känns det som. Påbörjade min ledighet idag som jag ska ha i ca två månader innan bebis dyker upp. Känns helt underbart och jag ska försöka att utnyttja tiden så bra jag kan - ladda batterierna inför det som komma skall.

Appropå vitamininjektion, jag skulle behöva en järninjektion. Var hos barnmorskan idag och järnvärdet var inte så bra och har legat lågt den sista tiden trots järntabletter och blodpudding. Inte konstigt att man är lite tröttare än vanligt kanske :). 


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Underbart med härlig färg!

2009-05-14 @ 23:16:01
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Proforma

Den tapeten var en vitaminkick om någon...

Kan inte vara lätt att välja tapet, utbudet är stort, minsann! Själv är jag ingen "tapetmänniska", har bara vita väggar men kan lockas av alla fina mönster och färger.

Har du testat Blutsaft för att få upp järnet, det hjälpte mig. Finns på Hälsokosten.

2009-05-14 @ 23:34:20
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Karin A

Vilken läcker tapet! Jag som älskar turkos. :) Skönt med ledighet. Hoppas järnvärdena blir bättre. Spännande att det "bara" är två månader kvar nu. Ta hand om dig! Kram Karin

2009-05-15 @ 07:30:35
URL: http://uteochinne.blogspot.com
Postat av: karola

Kanonfin är den tapeten...lycka till med ditt val!

2009-05-15 @ 08:51:52
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback