Zinksaker




Zink är ett bra material för det passar både i en modern och lantlig miljö. Granit har en hel del att välja på i zinkväg. Jag kan tänka mig att ha några stycken burkar framme, som på första bilden, för att förvara redskap och bestick i. praktiskt och snyggt. Alternativet om man vill spara några slantar är att ta vanliga konservburkar och använda dem, är inte etiketten snygg tillräckligt så är det bara till att blöta bort den och antingen ha den som den är eller dekorera med något annat snyggt papper eller tapet, det kan bli riktigt fint. Kanske något för mig med tanke på att jag har hunnit samla på mig en hel del tapetprover! :)

 

Kommentarer
Postat av: karola

ja zink är vackert :)

2009-05-24 @ 11:52:31
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback