A B C



En ABC-plansch känns som ett måste i lillkillens rum. Nu finns det ju så många fina att välja mellan också så det ska nog inte vara några problem.

Lillkillen får inget eget rum än på ett tag men tills dess vill jag samla på mig några fina bilder, illustrationer och foton och hänga runt hans säng i sovrummet. Det blir hans egen lilla hörna med fina saker att titta på.

Abc-tavlorna ovanför kommer från Signerat. Den längst upp till vänster blev min favorit. Den känns lite retro på något vis och det känns som om vi hade någon liknande i vårt klassrum när jag var liten.

I övrigt fastnade jag för Isas Abc-illustrationer. Så väldigt fina, precis som allt annat hon gör!


foto: Signerat.se och Isa.nu 


Kommentarer
Postat av: Anna Sand / Sand´s Drömmar

Verkligen fina! Det är bara det att jag är så röd-vit fixerad då det gäller min prinsessas rum...

2010-02-04 @ 11:57:22
URL: http://sanddrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback