Klädstylat



Jag blev så full i skratt när jag såg dessa bilder hos Susanna Zacke. Inte för att det är något fel på bilderna, tvärtom de är urtjusiga, utan för att jag fick syn på klänningen som hänger på stegen. Jag har nämligen en likadan. Jag köpte den på Indiska förra hösten eller vintern. Jag föll pladask för färgerna och mönstret, framtill är den jättevackert broderad dessutom. Dessvärre ser den inte riktigt klok ut på - modellen gör sig inte riktigt på min kropp vilket jag helt måste blundat för i provrummet - och därför har den inte heller blivit använd. Jag har lite funderat på om jag kanske kan sy om den på något vis men det är nog lite för besvärligt.

Nu vet jag vad jag ska ha den till! ;)

Idag har jag träffat trevliga människor, jag haft riktigt kul och fått massor av ny energi - det är skönt. Tänk så mycket det kan göra åt själen!

Trevlig torsdagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Aah det är SÅ man ska få användning för alla oanvända kläder man har i garderoben. :) Ibland undrar man om man drabbats av tillfällig sinnesförvirring där i provhytten...

2010-02-25 @ 20:41:07
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Snygg inredning och klänningen ser fin ut.

2010-02-25 @ 20:48:23
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Jo

Ah, smart! Jag kanske skulle ha shoppat några av de där fabulösa klänningarna jag såg i London, men som jag absolut inte kan ha på mig just nu? ;)

2010-03-01 @ 19:45:47
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback