Förvaring i barnrummet

Som i så många andra rum är förvaring i barnrum A och O. Det sak vara lätt att plocka fram och framförallt ska det vara lätt att stuva undan när det behövs städas. En upphängningsvägg är också en bra idé där man kan hänga upp saker man tycker är fina och som används dagligen - jag får massor av idéer till det.

Återigen ser jag ett sådant där snyggt plåtskåp. Snyggt och passande i barnrummet tycker jag.

Det märks att jag samlar barnrumsinspiration va? :)


Eget kollage med bilder från House to Home


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Ja, men jag klagar inte :) Vad snyggt det var med uppvisningen av teckningarna.

Kram Sandra

2010-01-16 @ 02:52:22
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback