Blir så glad

En sida som jag ofta återkommer till, även om jag ibland inte är ute efter något att köpa, är Petrified in Pink. Jag blir så glad, inspirerad där och njuter av alla fina färger och illustrationer. Helt i min smak.

Jag har så smått börjat sondera terrängen för lillemans rum, som jag nämt tidigare. När det är dags för honom att få ett eget rum vore det trevligt att ha samlat på sig lite saker så att vi kan skapa ett personligt och fint rum och det är alltid bra om man inte behöver springa iväg och köpa allt på en och samma gång.

Tavlor och illustrationer är trevligt inslag på barnrum och det här gillar jag:



Bilder från Petrified in pink.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Tack för tipset!! Har aldrig varit inne där :) Passar på och önska trevlig helg! KRAM Jannice

2010-01-14 @ 21:37:08
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback