Cupcakes



Jag älskar cupcakes. Det är så gott så det börjar rinna runt min mun bara jag tänker på det. När vi var i New York i våras var vi runt på flera olika cupcakesställen. Jag hade gjort en research innan vi åkte på de ställen vi skulle gå till och det var verkligen himmelriket kan jag lova. Mums va gott det var!

Favoriten Blev Eleni´s som låg i Chelsea Market. Inte bara för sina goda cupcakes utan för att hela butiken var som en godispåse fylld med massvis av färgglada godsaker. Även de andra butikerna och matställena i Chelsea Market var väl värda ett besök. Vi strosade där länge. 

Marta Stewart har en bok som heter Martha Stewarts cupcakes som jag tycker verkar intressant. Man kanske skulle ha ett cupcakekalas i sommar...



Foton: Marthastewart.com och Elenis.com med egna kollage.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag brukar kika in här rätt ofta, men är kanske sämre på att lämna kommentarer.. Fy på mig!

Vit bas och färg känns så rätt just nu. Känns som att det är vad jag behöver! :)

Hoppas du gillade bloggen!

2010-01-29 @ 09:44:56
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Karin A

Åh, gott och så fina bilder. Det låter kul att kika på cupcakes in NYC. När jag var där i somras blev det inte mycket av den varan tyvärr. Men vi kika in i/på Magnolia bakery i alla fall.



Trevlig helg!



Ps. Det stämde som jag skrev att Emily Chalmers hem är med i Femina nr 2. Mycket personligt och härligt!

2010-01-29 @ 10:52:45
URL: http://photographybykarina.blogspot.com
Postat av: Tess | Stylish-B.se

Det finns verkligen så många olika sorters cupcakes men gott som bara den.

2010-01-29 @ 11:15:14
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback