Kontor eller kreativitetsrum?



Ordning och reda, pengar på fredag. Här kan man snacka om att var sak har sin plats - massvis med förvaring i form av boxar och lådor. Jag hade nog aldrig lyckats hålla så här fin ordning men visst är det fint? Sätter man ribban högt når man oftast högre så detta kanske ska vara modellen att sträva efter.

I mitt kreativitetsrum vill jag ha en jättestor anslagstavla/moodboard också där man kan sätta upp foton, urklipp och saker som inspirerar på ett eller annat sätt. Och ett stort bord där allt kan ligga framme och dit man kan gå och fixa och pyssal när andan faller på.

Vårt kontor som jag så gärna skulle vilja kalla för kreativitetsrum har helt och hållet tagits över av sambon och är verkligen ett kontor nu. Det är pärmar och papper överallt och oroväckande många maskiner i form av skrivare och dylikt har flyttat in på senaste tiden. Hjälp! Min symaskin och mina pysselgrejer har hamnat helt i skymundan.

Det är snart dags att ta tillbaks mina domäner tror jag :).

Foton: Bhg.com, eget kollage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback