Living Agency och värkarbete har dagen erbjudit

Living Agency var helt nytt för mig tills jag hittade dit via Stinas Too much inspiration. Tack för det!

Här har jag spenderat lång stund sedan dess och tittat runt på allt inspirerande. Många bilder hamnade i min inspirationsmapp så det kanske dyker upp här fler här på bloggen framöver.



Jag fastnade för kort- och bokstavsväggen på det här köksfotot. Lekfullt och snyggt. Kul att O:et har hamnat på sniskan, det gör att man tittar till. Allt behöver inte vara perfekt alla gånger.

Runt bordet har man dessutom valt att ha olika stolar men istället för att ha de lite hur som har man valt att gruppera dem. Tolixstolarna på en sida och trästolarrna på den andra. Nån ordning får det vara! :)

Jag måste också berätta om min och Vidars spännande dag idag. Vi åkte hem till en kompis och hennes son för att umgås. Vi var där tio i förmiddags och hamnade mitt i hennes värkarbete. Andra barnet är beräknat i dagarna och tyckte alltså att nu var det dags nu att komma ut till världen. Vi var där i två timmar och hjälpte till så gott vi kunde innan pappan kom hem och tog över för att åka till förlossningen. Spännande! Mina tankar har varit hos dem hela dagen och jag undrar just om den lille eller lilla har sett dagens ljus ännu. Vilken underbar dag att födas till - ljust och soligt!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, det såg spännande ut. Jag måste ta en titt jag också! :)

2010-01-28 @ 18:27:59
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback