Nu vill jag göra om köket

Nån gång kommer köket på lantstället att göras om. Nån gång. Och just nu vill jag att det ska se ut så här. Så jädrans snyggt!



Jag gillar speciellt idén med fönsret som är insatt inne i köket. Så fint. Vi har gamla fönster som står och skräpar och nu vet jag vad vi ska göra med dem :).

Tjejen med detta snygga kök, Josefin, driver bloggen och webshopen In My House och är en riktigt kreativ ung dam kan jag lova. Josefins och Andreas hem finns med i Aftonbladets bilaga Hem och Trädgård och går att titta på här.

Jag hittade till reportaget via Hannahs hus.

Foton: Aftonbladet.se, eget kollage

Kommentarer
Postat av: Marina

Riktigt snyggt kök! Älskar "vägvisaren", en sån skulle man tillverkat till sig själv...=) Snygg blogg med mycket inspiration!



Ha det gott!

2010-01-30 @ 11:20:57
URL: http://needfordesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback