Till sommaren...

...skulle jag vilja hänga i en sådan här:





























Underbar eller hur? Hängkorgstolen kommer från Broste.

Idag på morgonen har jag startat operation storstädning och utrensning - får sådana ryck ibland och då är det bara att hänga på och försöka hinna med så mycket som möjligt innan orken tryter. Samtidigt slänger jag ett öga på skidskyttarna. Senare i eftermiddag ska vi till kompisar på fika så då kan jag passa på att mysa. Dessutom så har min mamma sytt en åkpåse till lilleman som är färdig nu och som vi  hämta senare idag. Ska bli så kul att få se den i färdigt skick.

Imorgon är det dags för sittdelen på vagnen, en riktigt go och varm åkpåse och en lång promenad i vinterlandskapet.

Trevlig söndag på er!  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbar hängstol. Jag har ett perfekt äppleträd att hänga den i vill ha.... :-)

2010-01-10 @ 14:18:53
URL: http://asaaabakken.blogspot.com
Postat av: Purple Area

Den där har jag också varit förtjust i, hittar ingen plats i trädgården att hänga den bara. Den kräver ju ett tak eller en bra och stadig gren.

2010-01-11 @ 10:19:11
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback