Gammalt ut & nytt in!!

Äntligen har alla nya fräscha varor börjat anlända till butikerna! Det pågår febril aktivitet på de flesta ställen med uppackning av prylar och skyltning av de nya godbitarna. Så himla kul!


Här kommer lite nya kuliga saker från Designtorget!


dt 1

Roberts radio
Riktigt cool radio i retrostil! Finns i färgerna svart, vit och orange.



dt 4
Skyddsängel
Reflex designad av Johanna Strand till formen av en söt ängel - kul att ge bort istället för en blomma till någon som man är rädd om.




dt 3
Väggdekoration Vynil
Design: Genevieve Gauckler, Ich&Kar och Tado.

Väggdekorationerna, skapade av internationella formgivare och designers, är självhäftande och meningen är att man själv ska kunna vara med och bestämma utformningen - det följer med förslag på uppsättningen om inspirationen skulle tryta.

Storleken på motiven är mellan 0,5 meter och 2,5 meter och det är möjligt att dela eller fördubbla dekorationerna så att det passar där man har tänkt sig.

Min favorit är det röda fantasifulla trädet och de svarta små gubbarna som är såå söta!




dt 2
Ljusskärmen Sköna Helena
Design: Dekoop

Med den här skärmen kan du på ett ögonblick förvandla ett vanligt vinglas och ett värmeljus till en söt och fin liten lampa! Smart va? Kommer i tre mönster. Dessa ska jag absolut köpa!!



Kommentarer
Postat av: Vildangel

Ohhh, den radion blev jag tokkär i! den måste jag bara ha!
//V

2007-01-27 @ 18:23:18
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Vildangel

Men tyvärr verkar de inte sälja via internet? Eller? För någon butik finns inte där jag bor.
//V

2007-01-27 @ 18:25:36
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Kix

Nä jag tror tyvärr inte att Designtorget säljer via nätet...
Jag var inne på www.robertsradio.co.uk men de verkar inte heller ha den tjänsten. Va synd :-(
Jag kan posta den till dig :-)

2007-01-27 @ 18:37:26
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Vildangel

Den dyker säkert upp i fler versioner på andra butiker oxå (hoppas!!!)Det skulle vara jätteroligt att ha en i köket därför att när jag växte upp hade min mor en sådan radio ståendes i köket och varje gång det var en bra låt rockade hon loss. *s*
//V

2007-01-28 @ 10:13:24
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Kix

Vi får hoppas att den gör det! Jag ska också hålla koll.
Va härligt med ett sånt speciellt minne - du borde absolut ta över din mammas rockande i köket tycker jag :-)

2007-01-28 @ 10:25:17
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback