Nystartad! – och ni vill INTE gå miste om den här bloggen :-)

En Indredningfanatikers och glädjespridares största hemligheter… 


Sverige in a nutshell… Det är mörkt ute och att det regnar är mer regel än undantag. Slasket ligger som en våt filt på gator och torg och de allra flesta vill helst bara sitta inne och dricka te och äta bullar… men inte jag! Det går helt enkelt inte. Min drift är på gränsen till sjuklig – och jag är inte ett dugg intresserad av att bli botad heller!

 


Sanningen är nämligen den, att i min värld finns ljuset i tillvaron utomhus. Det kan regna och storma och översvämma bäst det vill – jag kommer ändå stå där, stadig som en fura och med ett leende på läpparna och med något drömskt i blicken… jag står där i ljuset, ni vet det eviga ljuset, det härliga ljuset, det välkomnande ljuset…

 


Ljuset från Skyltfönstret.

 


Ni fattar vad jag menar, eller hur! Känslan när pulsen går upp inför det oundvikliga impulsköpet och du bara MÅSTE ha den där lampan (t ex). Alla vet att lampan liksom vill bli räddad till en värdig tillvaro... Den vill bli hemtagen och känna sig viktig och behövd. Jag är räddaren – ständigt ute på nya uppdrag :-)

 


Som ni förstår… Mitt favvoljus är ljuset från Inredningsbutikerna och tro det eller ej – fanatiskt brukar jag släpa med mig ljuset hem och utvärdera tills ögonen blöder. Kataloger, prylar, smycken, möbler, kuddar… you name it!

 


Nu tänkte jag utvärdera och tycka till rakt ut i cyberspajsen!

 


… och ni är hjärtligt välkomna att hänga på!

 


C U soon hälsar

 


Kix

 


Hon med Koll, du vet… :-)


Kommentarer
Postat av: bloggsyster

lycka till med nya bloggen. Jag ska genast lägga in den bland mina favoriter ser framemot lite bilder på ditt hem.

2007-01-28 @ 20:19:03
Postat av: Teomathea

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 09:12:59
URL: http://teomathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback