En underbar sommarkväll

En dag i somras, fem dagar innan lillen kom till världen, hade vi en fantastisk kväll som jag minns som en av sommarens bästa. Vi umgicks med bästa vännerna och njöt av det fina vädret. När de andra skulle ut på partyparty valde vi att ta en promenad, höggravid tre dagar över tiden så tänkte vi kicka igång lillkillen (nu blev det dock inte så med tanke på att det som sagt dröjde ytterligare fem dar). Solnedgången längs strandpromenaden i Varberg var fantastisk och vi här två stycken fina kort som minne från denna kväll med den då sprillans nya kameran.

Det är underbart att man kan föreviga minnen i form av kort som man kan titta på när man vill. Jag skulle vilja bli bättre på det så därför kollar jag just nu efter en lämplig fotokurs som jag kan gå på i vinter.   


Bästa vännen


Stooooooor mage  :)

Foton: privata


Kommentarer
Postat av: Anne, anness design

:) mysmage.

2009-09-08 @ 23:22:04
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback