Är det dags för glasögon tro?



Idag ska jag till optikern. Jag har aldrig haft glasögon och alltid gått i tron att så ska det förbli. Men nu har jag upptäckt att jag inte längre kan läsa texten på texteve obehindrat så något har hänt med ögonen. Efter att ha gått och dragit på det några månader har jag nu äntligen bokat tid hos optikern. Vi får se vad han säger om synen idag.

En gammal optikertavla kan bli ett annorlunda inredningsinslag i rätt miljö - bokstäver är ju fortfarande hett. Den på bilden gick för 500 kr på Auktionshuset.

Foton: Metropol.se, Synsam.se (glasögon från Efva Attling).

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

å, den där tavlan hade jag kunnat tänka mig!!

(ja, nya glasögon också...)



härliga färger i inläggen nedan! cerise och gult är så krispigt fint!!



ha det gott!



/anna-malin

2010-02-10 @ 09:33:39
URL: http://heltenkelthosmig.blogspot.com
Postat av: CreativeActivity - Sandra

Sådär gick jag också omkring och trodde. Men när jag började gå rakt förbi folk jag kände och satt typ en meter från tvn och kisade som en tok började jag liksom tänka om ;). Nu kör jag med endagslinser och det är jättesmidigt!

2010-02-10 @ 10:48:26
URL: http://creativeactivity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback