Jag började morgonen...

...med en stor kopp te framför datorn. Det var nästan 20 minusgrader ute och jag hade gjort eld i både vedspisen och i kakelugnen. En mysig stund med andra ord.

Vi har under ett par dagars tid pratat om att det vore trevligt med värme och sol - troligtvis lätt påverkade av min bror och hans familj som just nu är iväg och skickar massa sms om hur bra de har det på sydligare breddgrader. Helt plötsligt, utan att jag knappt ens märkt det själv, var jag inne på olika resebolags hemsidor.

Redan här borde någon dragit mig bort från datorn. Man vet ju att det bara kan sluta på ett sätt. Eller hur?

Några internetklick senare och efter en snabb men välgjord marknadsundersökning och väl informerad vad som gäller när man reser med småbarn, sitter vi nu med en bokad semester! Om cirka en månad lämnar vi kalla Sverige för bad, sol, värme, god mat och thaimassage.

Det är nog det dyraste spontanköpet någonsin men ack så välbehövligt och välkommet det ska bli! Om inte annat fyller jag trettio i vår, det gör man bara en gång i livet och det bör firas rejält! :)

Vilken ny vändning en dag kan ta.

Kram,
Kristina



Kommentarer
Postat av: Anna Sand / Sand´s Drömmar

Ja om du är så ung så är det bara att fira :)

2010-02-11 @ 16:30:02
URL: http://sanddrommar.wordpress.com
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh vad uuunderbart med semester! :)

Då får jag snart välkomna dig till trettioklubben da. :P Bästa klubben! Kram :)

2010-02-11 @ 16:40:32
URL: http://annlousie.blogg.se/
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Jag längtar efter plusgrader nu är jag trött på detta kalla land.



Mysigt med té och eld i spisen så på morgonen.

2010-02-11 @ 17:07:02
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Nina

Vad lustigt! Precis innan jag gick in på vidars blogg bokade vi också en resa! Har också varit less på vintern i en vecka nu! Vi har bokat en vecka på Mallorca i mitten av juni.



Kramar Nina

2010-02-11 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback