Tebryggaren från Eva Solo


Igår spenderade jag hela dan med min bästa kompis och tillika lillemans gudmor. Vi mös och diskuterade möblering och inredning till deras nya hus som de snart flyttar in i. Ett otroligt charmigt gårdshus mitt i stan. Helt fantastiskt! 

Under dagen gick det åt en hel del te och det är här som bilden kommer in i det hela. Hon har nämligen Eva Solos tebryggare och jag vill tipsa er om den. Inte nog med att den är vacker att titta på - runda stilrena former som kännetecknar Eva Solo - den är även praktisk och bra. Jag sätter genast upp den på min önskelista.

Ett tips till kommande flytta-hemifrån-presenter, studenter och brudpar!

foto: Eva Solo

Kommentarer
Postat av: Anna Sand / Sand´s Drömmar

Håller med - jag älskar designen!

2010-02-07 @ 19:30:25
URL: http://sanddrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback