Beater Blade och kommande tävling!

Besöket hos Bagaren och Kocken var över all förväntan. Precis som alla har berättat tidigare var Hanna och Ulf, som driver butiken, så himla trevliga och engagerade. Butiken ska vi inte tala om - där finns allt en inredningstokig vill ha och mer därtill.

Nu har vi en kaffemaskin här hemma och både mina och sambons ögon vara stora som tefat igår kväll klockan elva på grund av allt kaffesmakande. Till och med grannen kom över vid nio för en kopp :). Jag ska visa den i hemmamiljön så snart jag kan - just nu krånglar min kamera så den är inlämnad på kontroll och det kan nog dröja ett tag tyvärr...



Med hem följde också en Beater blade som är ett relativt nytt tillbehör till Kitchen Aid - visp med vingar som skrapar bunkens insida samtidigt som den vispar. Läs mer HÄR. Nu när jag är hemma på dagarna går det nästan inte en enda dag utan att jag bakar med min assistent så den kommer garanterat att bli ett välkommet tillskott bland bakattiraljerna. Ikväll blir det en provomgång.

TÄVLING!

Håll utkik för om ett litet tag blir det en tävling här på bloggen, i samarbete med Bagaren och Kocken, där det i pris finns tre stycken Beater blade att vinna. Ett litet tips är att det vankas recept och kreativitet och bakning är temat!

För att läsa mer om Bagaren och Kocken kan ni läsa hos bloggarna Trendenser och Design och Inredningsbloggen som också varit där och på besök och dessutom fotat. Klicka HÄR och HÄR för att se dessa besöksinlägg! 

Våra trevliga inköp vi gjorde igår.


Kommentarer
Postat av: Anna Sand

Åh tack för tipset! Dom verkar också vara dom enda som säljer EXTRAskålar till Kitchen Aid. Något jag skulle behöva, eftersom bröddegen alltid jäser i den ena.

2010-01-13 @ 15:59:27
URL: http://sanddrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback