Fredag igen :)


Foto: Wohnidee.de


Det är fasligt vad veckorna springer iväg. Jag hinner bara hälften av vad jag har tänkt mig men det är ingen idé att tänka på det nu - nu är det dags för fredagsmys och så får vi ladda batterierna till nästa vecka istället. Då får man en ny chans...

Jag ska lämna mina två goa killar hemma imorgon och ska på spa och middag med flickorna. Det ska bli otroligt skönt och jag känner mig väl förtjänt av det måste jag säga!

Det är härligt att unna sig själv lite lyx och träffa kompisar för att sedan återvända hem med nya krafter. Jag kommer garanterat längta efter pojkarna och det är skönt att få längta lite emmellanåt.

Vi "ses" igen på söndag!

Trevlig helg!

/Kristina 


Ps. Fick avin till kameran idag så nu är den på väg. Ville bara nämna det efter det förra inlägget.


Kommentarer
Postat av: Proforma

Hoppas du får en härlig dag... NJUT!

Trevlig helg!

Kram Irene

2010-01-23 @ 00:43:10
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback