Julpynt från Pottery Barn




Hos Pottery Barn visas några stycken olika insprationsgranar med pynt från butiken. Den som visas här på bilden kallas The frame tree med tanke på att pyntet består av ramar upphängda i trädet. Jag har aldrig sett något liknande innan - en kul idé om man vill ha nära och kära upphängda i granen, kanske de som man i år inte kan fira julen tillsammans med. Ramar kommer nog mest sannolikt inte att bli upphängda i min gran men det kanske finns någon annan som blir sugen! :-)

Det fanns mycket annat fint som jag gärna hade pyntat med, så som det nedanför...


Kommentarer
Postat av: Ann

Pottery barn mkt fint till bra pris. Väldigt mysig affär att gå i. Var där i våras.
Du undrade om jag skall flytta till Thailand och svaret är ja. Vi har tagit tjänstledigt 1 år och sålt huset. Vi skall inte jobba utan lever av vinsten från husförsäljningen.
Skulle vi trivas så mkt där kanske vi stannar...
Det dök inte upp ett bra tillfälle som det brukar heta, vi bara bestämde det! Nu gör vi det och ser hur det går.
Det har varit tufft med all planering men vi har inte ångrat oss!
Sverige finns ju alltid kvar!

ha det bra!

2007-12-06 @ 09:55:58
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback