Sängar

Jag hade gärna haft ett stort sovrum med en stor säng. Jag har börjat gilla sådana här med stativ runt, just nu finns det några stycken att välja på och här är tre favoriter som jag har spanat in. En svart lackerad mer arbetad, Louis four poster bed, från Trace elements, en gul (måste målas om enligt mitt tycke) Hemnes, från Ikea och Pandora från Mio med rena raka linjer i New Port stil.  Synd att sovrummet på landet inte är så speciellt stort annars kanske vi hade klippt till!

Louis Four Poster BedHEMNES Himmelssängstomme

Sängar

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka härliga sängar!

2007-09-07 @ 13:21:13
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Martie

Hallå!
Är helt kär i den svarta sängen men kan inte hitta ett ställe att köpa den på som skickar till sverige =(
Vet du vart man kan få tag på den?

Superfin blogg...älskar fåtöljerna oxå =D

ha det bra!!!

Martie

2007-11-16 @ 18:14:57
Postat av: Fabiankathrine

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-01-19 @ 09:04:08
URL: http://fabiankathrine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback