Lägesrapport

Vårt nät har inte riktigt kommit igång ännu. Ibland lyckas vi komma in på någon annans oskyddade nätverk men under gårdagen och idag har inte heller det fungerat. Under nästa vecka har vår bredbandsleverantör lovat att det ska vara inkopplat. Så om jag inte syns till på ett tag så vet ni varför (nu sitter jag på sambons jobb - har lånat någons dator som fick sätta sig med sin laptop i köket...)

Hur som helst, målningen går bra. Jag har hunnit grundmåla nästan allting och mitt köksbord har fått sitt första lager med gul färg. Det ser lovande ut. Bilder kommer!

Nu ska jag iväg och köpa sandpapper och träolja till slagbordet som står i matsalen. Bordet är över 100 år och har varit med en hel del och behöver en liten uppfräschning. Dessutom ska jag köpa en lampa till vardagsrummet som jag hittade igår. Efter att ha mätt och försökt föreställa mig hur det ska se ut har jag nu sovit på saken och bestämt mig för att slå till. Priset var nedsatt till halva och då kan man inte fundera för länge. Bild kommer att komma så snart bredbandet är igång igen.

Hej svejs och så snart jag kan tittar jag in för att se vad som har hänt på bloggarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhh det ska bli superkul att få se bilder ju. Särskilt på det gula bordet:) Kram

2008-01-09 @ 11:27:20
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Anna

Hej, jag är ganska ny läsare av din blogg. Och skånebo så jag hälsar dig välkommen hit till södern =)
Nu till min fråga. Jag är på jakt efter ett gammalt slagbord och undrar var ni hittat ert eller ni kanske har ägt det länge?

2008-01-09 @ 13:40:12
Postat av: Linda P

Ahh nu såg jag ju att du hade berättat här :)

2008-01-09 @ 18:25:04
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhhh så fin lampa. Var har du köpt den?

/Jessica

2008-11-15 @ 23:34:12
Postat av: Ragnarenya

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-02-26 @ 11:48:49
URL: http://ragnarenya.3steps.com
Postat av: Caroline

Hej



Jag halkade in på din fina blogg idag när jag egentligen var ute efter en snäckskalslampa.



Jag undrar var man kan få tag i den. verkar vara "piss-svårt" rent ut sagt :(



Hoppas att du kan hjälpa mig.



MVH



Caroline

2010-09-13 @ 10:51:04
Postat av: Karina

Hej!



Håller på att renovera hela huset :) Får massor av inspiration härifrån. Helt underbart!!!



Och var köper jag snäcklampan?



Ha en bra dag

Kram Kicki!!

2010-09-20 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback