Nästa Sköna Hem



Jag väntar redan på nästa nummer av Sköna Hem. Jag har kört fast  när det kommer till sovrummet och behöver inspiration som nästa nummer utlovar, det kommer den 4:e november.

Just nu lutar det åt att det inte blir någon fondvägg - ska nog satsa på textilier istället för att skapa trivsel. Det går sakta men säkert framåt och jag tror jag vet hur jag vill att slutresultatet ska kännas i alla fall, däremot inte riktigt hur jag uppnår den känslan. I lördags kom rullgardin och gardiner upp och det blev mycket bra.

Idag ska jag avsluta min lilla minisemester med att åka till Gekås i Ullared. Jag är inte jätteförtjust i att vara där, det kan vara lite smått hysteriskt ibland men det går inte att komma ifrån att det är billigt. Jag brukar ta en tur dit varje höst och köpa upp mig på tvätt- och diskmedel och hygienartiklar av alla de slag för ett helt år framöver men när det kommer till kläder brukar inte jag lyckas fynda något, några trosor och sockar kan få slinka med hem.

Imorgon är det jobb igen och det ska bli kul att komma tillbaks - för första gången på länge känner jag mig riktigt utvilad. Asia Spa var helt fantastiskt och jag kan varmt rekommendera ett besök i Varberg på detta underbara ställe. För oss som gillar inredning är det dessutom en mycket behaglig vistelse och många olika sorters rum och lösningar att beundra. 

.

Kommentarer
Postat av: puppan

Låter som en härlig minivila!!!



Jag som nu är inne i en gardinfas blir naturligtvis jättenyfiken på din gardinuppsättning. Skulle bli jäääätteglad om du har någon bild att visa :).

2008-10-22 @ 09:56:47
URL: http://renovering.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Åh visst är det svårt att bestämma hur det ska se ut i sovrummet. Tycker jag har funderat i 5 år och gissar att jag gör det i 5 år till :)



Nu är det väl kanske för att guben ska göra't oxå..

2008-10-22 @ 16:36:48
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback