Placeringskort

Min bästa kompis ska snart gifta sig och då blir man så klart lite mer uppmärksam på allt som hör till bröllop. Jag som lätt snöar in på detaljer såg de här fina placeringskorten hos Martha och var bara tvungen att visa några av dem här som inspiration. Givetvis kan man använda andra färger, andra blommor eller annan dekoration. Dessutom är det ju alltid trevligt med fina placeringskort oavsett om det är bröllop eller ej. Varför inte göra ett fint till mor nu på söndag när det är hennes dag? För fler klicka vidare här






Kommentarer
Postat av: karola

Martha är en mästare! söta var dom :)

2009-05-29 @ 10:20:36
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Hildur

God förmiddag! Roligt att höra att ni blev nöjda med den retroturkosa kulören jag rekommenderade. :-) Ang. tapet över diskbänk. Har inget jättebra tips att komma med. Det enda jag kan tänka mig fungerar förutom glasskiva är att du lackar tapeten. Men det är viktigt att du använder dig av en vattenbaserad lack, för annars förändras kulören på tapeten väldigt mycket. Hoppas du får en underbar helg!

2009-05-29 @ 10:33:27
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Lisen

Åh... det ena finare än det andra. Tack för inspirationen. Och tack för dina rader hos mig. Vi njuter i fulla drag - idag har lille F stått i skuggan under plommonträdet, hunden la sig nedanför och jag bara njöt i solen en stund... Kram/Lisen

2009-05-29 @ 15:33:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback