Tackkort

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Jag tar långa promenader och snusar på min bebis och vipps är dagen slut - hinner inget av allt det som jag har tänkt hinna, vilket även inkluderar bloggen. Något som jag har tänkt ta tag i är att skicka tackkort till alla som har uppvaktat Vidar. Måste ta tag i det!

En webshop med väldigt fina grafiska tryck, kort och affischer är Petrified in pink. Jag såg att det fanns jättefina kort anpassade till de små. Blev väldigt sugen på dessa.
   

Inbjudningskort med rosett

Inbjudningskort med foto
Foto: Petrifiedinpink.se


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu har jag dragit igång en tävling i samarbete med eva e eriksson, vill du ha chans att vinna är det bara att titta in.

2009-09-25 @ 10:47:49
URL: http://nakirlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback