Jag behöver en ny färg

Det är nästan lite skönt faktiskt att alla helgerna nu är över. Skäms nästan att säga så med tanke på att jag är mammaledig och inte behöver gå tillbaks till något jobb just nu men det ska bli väldans skönt att få lite vardagsrutiner igen känner jag och hinna med blogg och annat kul som har fått vila under jul och nyår.

Idag har jag städat för fullt här hemma och rensat bort julen, det är bara stjärnorna i fönstren som är kvar men de åker nog ikväll om jag känner mig själv rätt.

Jag har också under dagen kommit på att jag behöver en ny färg i vardagsrummet. Har haft rosa som accentfärg alldeles för länge och är så trött på det. Blir allt mer sugen på gult. Och svart.

Gult och svart får det nog bli...




Foto: Tinekhome.dk


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag känner likadant, men då är jag arbetslös och behöver inte heller gå tillbaka till något jobb.

Kram Sandra

2010-01-07 @ 15:37:01
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Jannice

Låter jättefint!!



Hpller med.. gott att det blir som vanligt igen fniss



KRAM Jannice

2010-01-07 @ 21:09:39
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback